MAKLUM BALAS PELANGGAN SEBAGAI KEPERLUAN DALAM PELAKSANAAN SISTEM PENGURUSAN AUDIT NILAI (SPAN) BAGI JABATAN TENAGA ATOM (ATOM MALAYSIA)
YBhg. Tan Sri/ Dato’ Seri/ Datuk/ Dato’/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan,
Soal selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan berhubung tahap pengamalan nilai-nilai murni di jabatan/agensi kerajaan yang memberikan perkhidmatan kepada tuan/puan. Berdasarkan pengalaman atau pemerhatian semasa berurusan dengan jabatan/agensi ini, sila beri maklum balas kepada pernyataan-pernyataan yang berikut dalam konteks semasa. Kami menghargai maklum balas yang jujur dan rasional daripada anda. Maklum balas yang diberikan adalah Sulit.
Pautan : https://insan.jpa.gov.my/survey/agency/b51494b5-eead-4ca1-aabf-f2336efcc896
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk mengisi soal selidik ini.

English